Lite ordning och reda kan aldrig skada

Så därför piffar jag till bloggen med några nya kategorier. Ibland har jag himla roligt på min arbetsplats, och ibland blir jag ruskigt irriterad, men i min nya kategori tänkte jag bara dela med mig av det där lilla extra som håller lågan uppe.
 
Inläggen i denna kategori kanske inte blir så långa, men de livar upp stämningen rätt lätt (åtminstone för de som tänker ganska likt mig, eller njuter av samma saker som jag)
 
Så... Här kommer första guldkornet:
 
Att stå och plocka upp varor i en butikshylla skulle förvisso kunna innebära att jag var en kund som ångrat mig.
Men i dagens fall stod det ICA med stora vita bokstäver på min röda tröja. Och i rött på mina svarta byxor. 
Därför blir jag ibland lite fundersam över hur mycket folk har i huvudet egentligen, när denna frågan dyker upp: 
Ursäkta mig, men jobbar du här?
Ibland... hade jag velat svara att nä, jag går dit och klär på mig ICAs kläder för skojs skull och plockar varor i hyllorna för att jag avskyr när det står en stor stålbur med kartonger mitt i vägen....
 

Kommentera här: