Maaaaaaaaaaaaaaaartin!

Inte undra på att han inte hade några pengar...
Nog för att bilen också kostade sitt, men att skeppa ett svärd från shanghai kan ju bidra till rätt mycket grävande på bank-kontot...

För det hade han gjort.
Så nu har jag ett skarpslipat replika av Aragons första svärd från sagan om ringen...



(det är möjligt att jag är kort, men det ÄR faktiskt ett långt svärd OCKSÅ)

Det går upp under hakan på mig.
Han är väl inte så galen tänkte jag - INNAN han kom hem med paketet från posten.
Det såg ut såhär:


(men jo, som ni redan sett, så ÄR han faktiskt precis just så galen)
Min galning. :P

Grattis på mig
1 Della:

skriven

men guuuu va häftigt...inte att de e Aragons svärd utan att det är lika högt som du ;p hehee... Lite maxat är de att paketet såg ut som en bokhylla i skivformat .. ^^ PoK gummsilummms

2 mamma:

skriven

Det var inget dåligt svärd! Tungt?

Och du!!! Det var en häftig hemlig gäst+ att det var kul och trevligt.

Kommentera här: