Glad! Glad... glad... glad... glad... glad!!!

Inatt var jag sömnlös rätt länge... Gick inte att somna...

Ett sms blev sänt...  (gissa var det hamnade)

Naturligtvis fick jag inget svar då, mitt i natten... Det räknade jag inte med heller... Var inte ens säker på om jag räknade med svar alls... Och i så fall något i stil med att jag överreagerade, eller att han inte hade tid eller något annat kallt.

Jag kan säga att det var längesen jag var så här glad!

"Hej hej.
Hoppas det är bra med dig.
Är ledig idag och har just klippt gräset.
Ska gå och handla med Rikard nu.
Klart vi hörs.
Ta det lugnt bara.
Många kramar"


Jag letade i mobilen efter ett sms som var lika varmt och vänligt som det där... Det var nästan ett halvår sen du skrev något som värmde så mycket!

Klart jag svarade! Fast jag var så totalt bragd om fattningen att det enda jag kunde få fram var ett

"GLAD! :)"


Igår kände jag mig så här ungefär:
image30

Men idag känns det bättre! Mycket bättre! Var längesedan jag kände mig så här glad!

Vet du hur mycket det där gjorde?! Oj oj oj!!! Gör gärna om det! Det är ungefär vad som krävs... Du anar inte hur mycket styrka jag får av det där. Det behövs inte mer än så... Vågar jag lita på dig nu? Inte riktigt kanske, men allt känns fruktansvärt mycket bättre! Jag kommer klara det här galant! Jag ska till göteborg! Och jag ska... Oj vad jag ska....

Tack! Hoppas det håller i sig nu! Låt mig få vara så här glad sista tiden på ön!

Helt sjukt hur mycket det där gjorde!

Tusen tack!

Och vet ni? Vi odlar visst svamp i våra krukväxter här... Döm om min förvåning, när den här synen mötte mig alldeles nyss:

image31

Jämte den fina benjaminfikusen står den... Ah well... Kanske bara är Henke som tänkt röka på när han kommer hem... :P

Nu ska jag göra syrran sällskap!

And the weight of the world seems so much Lighter!
1 Moa:

skriven

Är det där... vatten?!

2 Jenny:

skriven

Japp! Vatten var ordet!

Kommentera här: