trasig tyst kärlek. Och alla hjärtans dag.

Rubriken är min familj..

Glad alla hjärtans dag...

Jag fick ett alla hjärtans dag kort...
Och min dag blev ljus igen...

Jag kommer inte gå kvar vid alkoholrådgivningen... Inte riktigt än...
Jag var vid psykiatriska kliniken idag.
Där kommer jag gå. På  samtalsterapi.

Jag är sjukskriven.
Jag fick ett recept på sömntabletter.
Ska hämta ut dem imorgon.

Det blev läkarundersökning...

Så får jag inte äta för sent inatt...
För imorgon ska jag till lassarettet och ta blodprov.
Jag gillar fortfarande inte läkare...
Men det gick ganska bra idag...

Tyckte jag... Någon tycker om mig...
Alla hjärtans dag är sorglig, men jag har faktiskt fått ett kort... Och min dag blev röd... eller jag blev det..  Dagen blev ljus...

Men nu är det kväll..
Kvällar är mörka varelser som smyger sig på... Jag tycker inte om dem...

Jag var till apoteket idag också för att få ut mina sömntabletter, men det elektroniska receptet hade inte kommit fram än. Så jag fick inget...

Bajs...

Jag vill kunna sova...
Men jag var iaf inte ensam i morse... det gjorde väldigt mycket...
Shit vad rörigt allt är... Dagar, kvällar och morgonstunder blandat om vart annat...Röra...men det fixar sig säkert till slut... En dag står jag med all röra bakom mig. En dag. Med er vid min sida och ordning och reda i huvudet. En dag.

Puss!
1 carbuncle:

skriven

Jag vill inte inge falska förhoppningar, men jag tänker komma hem åtminstone den veckan som du fyller år. Om jag kunde, skulle jag komma hem samma kväll men jag har ett seminarie dagen efter jag skriver den dagens tenta... (men om jag förgiftar den föreläsaren för en god sak, kan jag ju dra tidigare :P)

Kommentera här: