Om två promenader

Det är alltid roligt att springa i skogen med Annie... Då är man aldrig ensam om att hamna på de mest konstiga, knasiga ställena i de mest yoga-aktiga positionerna-
Och så var det det där med platserna man får se! Nu är det sommar i Göteborg och jag njuter för fulla muggar av min semester. (Sitter framför datorn och redigerar, och packar inför min vecka på Gotland)
Jag älskar verkligen min kamera. Alla möjligheter den ger mig att se allt som är här och nu. Fånga det och dela med mig av det.
Som att fånga när solens sista strålar smeker gräset där man går (eller ligger platt på marken för att fånga det)
Bilden ovanför blev en riktig favorit. Den speglar så mycket av vad sommaren är för mig. Det där ljuset man liksom inte ser under resten av året. Gräset som svajar i vinden och smeker ens ben och fötter där man går. Som om man vore i himmelen.
Och nu... nu är det bara några dagar innan jag tar djuren med mig och åker mot ön igen för att träffa de bästa!

Kommentera här: