3 dagar kvar nu...

And I still can't get that it's really about to happen.
 
I probably won't either... Det är ju helt galet!
 
Och där... där... Försvann alla coola grejer jag kunde skrivit idag... Konstigt när orden bara förlorar sin lust att bli skrivna...
 
Har betalat mina räkningar idag också... Suveränt det där... Nu är mina glasögon mina...
Och så har vi det här fenomenet jag inte riktigt vant mig vid ännu...
Att ha ett jobb. Ett fast jobb.
 
En inkomst. En möjlighet att ta ett lån eller köpa saker på avbetalning om jag skulle behöva... Möjlighet att köpa en bil... Renovera lägenheten... Lägga till en parkeringsplats på mitt hyreskontrakt... Köpa extra gott kött... Extra fina frukter och grönsaker, extra god choklad... Extra paket Ben& Jerrys... (har visst två paket i frysen nu... och ett annat från Lejonet och Björnen)
köpa den goda juicen... Unna mig ett nytt köksbord, eller en byrå jag vill ha...
 
Ändå känns det ibland som att jag slösar...
 
Trots att jag även om jag köper allt detta kan sätta undan pengar på ett sparkonto varje månad...
 
Känslan av hur tacksam jag är över att min ekonomi står upp igen går inte att beskriva...
 
Jag kan hjälpa människor som har det sämre ställt. Jag kan ge när jag känner för det. 
 
Svårt att beskriva... 
 
Men nu är det allt dags att klä sig, promenera med vovven och dra iväg mot jobbet.
 
3 dagar... Overkligt.
1 Annie:

skriven

Hihi du slösar inte! <3

Kommentera här: