Idag är en sån där dag...

... då mitt hjärta håller på att explodera av tacksamhet. För att jag har det här:



Det här är vad jag gjorde efter jobbet. Struntade i träningsvärken från söndagens barbackatur, trotsade det faktum att jag höll på att somna under lunchen, och åkte direkt från jobbet till stallet.

Det var det värt. Ser ni det?
Det är på hästryggen min absoluta favoritplats är. Och utan tvekan där jag mår bäst av att vara.

Förstår ni hur otroligt mitt liv är? Jag bor i Göteborg. Precis intill Bergsjön. Fem minuter från mitt hem har jag ett stall. Ringer jag och frågar kan jag knalla över samma dag och rida. I göteborg.

En sån sak hade jag aldrig ens försökt mig på att drömma om. För att jag bor i Göteborg. Men nu har jag det. Så gott som fri tillgång till hästar.

The people who really knows me vet också hur stort detta är.
Idag är fylld av tacksamhet. Den här ridturen behövde jag otroligt mycket.
Tack Iris och Edward. Och Jenny för att jag fick bilder att njuta av och friska upp minnet med.

Godnatt med er.
1 Anonym:

skriven

Du... Är det inte dags att uppdatera snart???
Saknar dig!

Kommentera här: