Allt det där som står på facebook..

Och lite till...
Har haft min bästa jul någonsin, med JULMAAAAAAAAT... Nykter familj, Snöööööööööööö, fint vädert....
Och nu är hunden här hos mig också...
Sitter hemma hos Le Sis och är.
Ska ta herr black fyrbening på promenad om en stund och sen göra något annat.
Har slagit in paket... till Påjjke.
Och fixat paket... Till påjjke...
Försökte hitta paket till Nikolina också.
Har inte lyckats värsta bra med det... snarare sämsta. :(
MEN: Jag HAR träffat jojjo da schalén...
Det var underbart! Oj, vad jag har saknat den tösen!
Hur som helst ska jag fortsätta umgås med min familj nu, ville bara kika in och berätta att jag haft det väldigt bra här hemma.
(Om man bortser från att Göteborg är väldans mycket inte på gotland)
Tack och hej för mig. Efter en jul som brunnit av stolthet och nykterhet... och vithet... (öh... som i snö... fast det brinner ju inte.. :S)
Puss och kram på er mina älskade.
Ni vet vilka ni är. Känner ni er träffade så är det meningen.
Gott nytt år i förskott också... tittar nog inte in här mer innan dess... :)
1 della:

skriven

gud va skönt, vet va du menar. Har vart med om den första nyktra julen oxå =) Minns den som den va i går...men de e 12 år sen =) POK älskling

2 mamma:

skriven

Bara en liten kram så här innan jobbet!

Kommentera här: