Som i en helt ny värld.

Jag vaknade i en helt ny värld i morse kändes det som...

Glad. Pigg och utvilad.

Min bok är läst... Du läste den.
Här är en text till dig.

When you stand there one day.
You´re tired but you still have to go.
I´m right beside you, and I follow every step you take.
And with you is right where I´ll stay.
Look at me... a harbor in the storm.
As a wave that´s born to carry you.
Look at me... in light aswell as in darkness... I´m there, and I´ll never leave you.
And when you stand there one day, not knowing which way to go, as a lost and lonely child...
I´m right beside you.. and I´ll follow every step you take.
And by your side will be the place I´ll stay.
Look at me... a harbor in the storm.
As a wave that´s born to carry you.
Look at me... when things turn darker in your life... I´ll be the one that shines on you!
And I´ll never leave you!
My friend... I Love you!

Min våg, Min hamn. Min solstråle.

Jag lever för min egen skull nu. Jag mår bra igen. Kanske kommer jag svacka... men den reser jag mig säkert ur.
Änglastenar for the win!

Nu ska jag leva lite till... Med mina vänner i de fyrkantiga rutorna på skärmen.. =)

Love ya!
1 be-52 norr:

skriven

Hej! En stor kram till dej. Jag har fått en bra spark av dej. Nu vet jag viken nivå jag är på, tack vare dej. Hoppas du gör framsteg med ditt liv och kommer att må bättre och bättre, som jag. Jättekram. Vi hörs vid tillfälle.

2 Della:

skriven

vill inte klanka mig in men jag hoppas du får de bra, synd bara att de blev som de blev men sånt är livet, bar du får de bra sen om de är utan min vänsakp får de vara värt de... ha de bra i livet. Lycka till!

Kommentera här: