När man hojtar till från andra sidan världen

Undrar ni hur vi har det här vid Stilla havets kust? Vi har det bra. Bättre än bra. Detär så skönt att komma iväg och få ha tankarna på annat en stund så ni anar inte.
Jag vet att bloggandet har stått stilla en stund, och jag har haft massor med tankar i huvudet. Harleys bortgång och lite annat har tagit hårt på mig. Men här borta har jag lyckatssläppa det mesta, även om det känns som om han är med mig här också.
 
Att vandra med fötterna i Stilla havet, hand i hand med den jag älskar Eller med en kamera i handen, det är svårt att klaga då.
 
Och eftersom jag är så snäll... Så får ni naturligtvis se mig på bild också, för jag satte kameran i handen på Ronnie när jag kände för att studsa runt i vattnet och blöta ner mig. :)
Men vi har gjort massor av saker redan, och har över en vecka kvar här, så mer lär det bli... Hogwarts var helt klart så jäääkla fantastiskt att jag knappt har ord för det. Nu sitter jag i en säng på ett hotell i San Fransisco, medan Ronnie kämpar för att få täcket som jag råkar sitta på för stunden. Vägen hit var fantastisk och jag har såååå mycket bilder att visa när jag väl får tid :)
 
Hoppas ni har det toppen där ni är också! Nu ska vi sova! Imorgon blir det Golden Gate bland annat. Hihi
1 Noren:

skriven

Åhhhh! Hogwartz! Jag vill också! :) Härligt att ni har det så bra! Saknar dig! <3

Svar: Det var heeeeelt fantastiskt! Jag önskar och hoppas att vi tar oss dit någon gång! <3
Jenny Elgh

Kommentera här: