När man tagit sin valp på promenad i paradiset...

 
Tänk om det hade sett ut så här på julafton... Och tänk... om det inte hade sett ut så här idag... Då hade jag missat chansen att ta alla dessa bilder. För på julafton jobbade jag. Det gjorde jag inte idag.
Så medan solen kastade guld över landskapet tog jag en paus från allt flyttande och skruvande och tog med mig hund och kamera ut.
Hund... hittade en pinne. (tyckte hund... matte tyckte det passade mer in under kategorin träd...)
Men Harley var glad. Min fina lille valpgubbe...
Men så tyckte jag till slut att det var dags att gå hem. Och fick den här blicken: 
Måttligt road vovve håller inte med kan jag tala om. Men jag fick sista ordet till slut... och så bar det av... till nästa vinterplanta...
Just nu bor jag i ett vinterparadis. <3

Kommentera här: