Tankar från soffan

Låter mitt instagram få tala lite om hur kvällen ser ut efter en dag på jobbet. Ibland är det smått trångt där jag sitter i soffan medan Ronnie sover.
För katten vill ju vara i knät såklart.
 (ja, efter att han brottat omkull hunden vill säga)
Men i slutet på kvällen ligger de båda intill mig där jag sitter i soffan. Och så myser vi ihop i någon timme. 
Man är aldrig ensam när man bor med djur. Inte heller har man särskilt tråkigt. Jag hade tänkt ta ett bad idag, men så insåg jag att jag aldrig skulle få vara ifred för de här två hade velat vara med... (det har vi provat för övrigt... och det blev blött, hårigt och fullt av schampoflaskor i hela badrummet)
 
För ni förstår... de här två pälstassarna är inte riktigt som alla andra. Dels är det ingen av dem som är riktigt säker på ifall de är hund eller katt... och dels är de helt galna i vatten. (konstigt nog är det bara när jag badar som de där tokerierna sätter igång, och aldrig när Ronnie ska duscha... )
 
Och ni vet handduken är det roligaste som finns när man varit ute och gått... I alla fall om man heter Harley. 
 
Nåväl... Nu ska jag återgå till det jag sysslade med innan... En liten överraskning till min syster... En av många. ;)
 
Ha det fint hörreni!
1 S A R A:

skriven

mysig katt!

Svar: Hihi, ja, han är jättemysig!
[K]x1

2 Noren:

skriven

Meh!!!! Vadå för någe?

Svar: Hääämligt!
[K]x1

Kommentera här: