Vaggad till sömns av livsglädje på bild. -JennyBot

På Facebook har jag fastnat för en app som slumpmässigt genererar meningar och statusuppdateringar man skulle kunna sagt, genom att använda sig av information om vad man skrivit tidigare bland annat, och sätter ihop det till helt knasiga grejer stundtals. Men ibland, liksom i den verkliga världen bortom datorer så dyker guldkorn upp. Just som jag satt och funderade över vad jag skulle ha för rubrik så slumpades den fram, med ett hopkok av saker jag yttrat. Släpp taget och ta dagen som den kommer. 
 
 
Då har man helt plötsligt en rubrik som får en att tänka lite utanför ramarna. Tappade du bort mig? Nåja, jag är ganska trött nu och borde verkligen sova, så jag har mer eller mindre tappat bort mig jag också. Men vad jag vill ha sagt med det här inlägget står fortfarande väldigt klart.
 
Kan du se det bilderna försöker tala om?
 
Vad står dessa bilder för tror du?
Ser du inte ? Prova att byta synvinkel, höj hakan, öppna ögonen och älska
 
 
 
Livet blir tusen gånger lättare så. Fråga Harley och Stumle ska du se. 
Annars kan du ju be Jennyboten om ett svar. 
 
 
 
Och orkar du inte det kan du få några visdomsord från stjärnan ändå, på vägen...

Vilka djur! Vilka grymma bilder

-JennyBot
Då slog nattens sömnbrist till. Ursäkta, men jag badade väl inte i jordgubbarna heller!! -JennyBot

och det låter IiiiiiiiiiiiiiIiiIIIIiiiiiiiiih bangbangbang iiiiiiiih

-JennyBot

Fika på min balkong?

-JennyBot

Och träningsvärken från ikea...

-JennyBot

If you're gonna keep doing doing doing doing doing doing!!!!

-JennyBot
Ja... det är en vis slump som talat. Nu, mina vänner är det dags att sussa. Jag älskar er. 
 
1 När Annie fotograferar:

skriven

Ta dagen som den kommer, njut av den. Även regnet innehåller skönhet och ovanför molntäcket strålar solen. <3

Svar: Yes indeed! <3
[K]x1

Kommentera här: