Dag 20 – Den här månaden.

började mer eller mindre på gotland.

Bra sätt att starta en månad på tycker jag. Det var mys med bebis, dop och häng med mormor och familjen... har jag bruna ögon alltså? I had no idea!!!
Kan vara så att mormor börjar bli lite gammal för den som undrar vad jag menade med det...

Min hund i sin tur har haft allt möjligt för sig, så jag har just avslutat två eller tre timmars skrivande åt honom, där han har fått berätta vad han hade på sitt hjärta...

Har ju faktiskt träffat samtliga i min familj denna månad! Är inte varje... år... jag kan skryta om det minsann.

Nu återstår bara att se vad som händer resten av månaden... Hoppas det blir mycket film och mys! Hittills har det varit rätt bra på den punkten.

Det har varit lite RENT hit... Lite Death Note dit... Lite Insidious och en massa youtube.
Fruktansvärt gött!

Imorgon ska jag upp och tvätta, och sen ska jag iväg till Galaxen på hästskötarmöte. Och i slutet av månaden är det fest! Heja livet.

Hmm... Känns lite trögt att skriva just nu märker jag. Skyller detta på Harley. Han kräver ganska mycket uppmärksamhet när det ska bloggas för hans del. (särskilt när det inte bloggats på ett halvår eller något sånt)

Vill ni mig nått så är det bara att höra av er, så hittar vi på nått om jag kan! :)
Kram på er så länge. Vi ses!

Kommentera här: