Dag 12 - I min handväska

Eh...

Vilken handväska? Den rosa med fuskormskinn
(Tro det eller ej men jag har faktiskt en sån!?- Och nej, den kan jag inte säga att jag bär särskilt ofta...)
,
Den svarta i tyg...? Den lilla svarta i fuskskinn...? Den stora svarta i fuskskinn...? Tygväskan i brungråttgrönt eller vad sjutton det nu är för färg...? Eller den lilla svarta jag hade i Japan?...
Undrar om jag inte har en liten vit sak också...

Nåväl:
Har jag något i handväskan så är det med största sannolikhet en bok... Att skriva i... och en att läsa...
Eventuellt en metro-tidning... En penna...

Frågan är om jag har tamponger i någon utav dem? Det är ändå rätt praktiskt när man är tjej (mirakel har hänt...)

Alltså... Jag och handväskor... Det går i vågor...
Och när jag har handväska... Så ligger sånt där man brukar ha i dem... (vad man nu brukar ha i dem?) i mina fickor...

Som typ plånbok, nycklar och mobil...
Smink?

Skojar du?! Eller jo vänta... Det KAN hända att det ligger ett läppglans i den lilla rosa... OM det nu inte ligger i den (hehehe...) matchande sminkväskan...

Alltså... Jag KAN använda smink när jag vill... Men det är inget jag har på mig varje dag... Eller ens varje vecka...
Frågan är om jag ens har smink på mig en gång i månaden...
(eh... nejdå... tar inte alls för givet att det är sånt man ska ha i handväskan när man är tjej.. :P)

Ja ni... Så rolig är min handväska... vad fruktansvärt pojkig jag känner mig nu... Martin är mer tjej i det här fallet än jag. Han har alltid sin jackie chan-prylväska med sig... Vart vi än går... Och om jag inte har helt fel har han till och med ett läppcerat med sig...

Hmm... Han har ju till och med armband och halsband på sig oftare än mig...

Nä... Nu får jag nog ta och sluta skriva innan tuttarna försvinner på mig också... :s

Ha det fint på er... Imorgon fyller fröken Theliander 26 för övrigt... :P

Kram

1 Mamma:

skriven

Måste bara skriva att det går inte att låta bli att dra på munnen när man läser. (Hoppas lördagen blir bra)Kram

Kommentera här: