Sympatisjuk hund?

Sitter hemma i soffan.
Har gjort något åt diskhelvetet som stod och störde mig hela gårdagen.
Har inte lagat mat, men det kommer det med så småningom...

Har varit sjuk i hela två dagar.
Eller om det är tre.

Harley har också blivit sjuk.
Han är blöt om nosen... Och det är väl inte så farligt, men han haltar också, och vill helst inte sätta ner sin högra fot.
Eller ben. Tassen kan han sätta i. Han gillar bara inte att använda benet just nu.
Spännande att jag är förkyld och har ont i min vänstra höft då...
Inte ser man någon synbar anledning på varken honom eller mig heller.

Sa jag att jag har mens också?

Så...
Det är väl allt jag har att whina för nu. :P

Igår låg jag i soffan hela dagen, och orkade inte lyfta ett finger.
Idag är det ganska mycket bättre, men jag vilar fortfarande.

Martin är inte hemma än, och det är väl typiskt. Jag som är Martinig...
Men det är inte så mycket att göra åt när han inte är här.

I morse vaknade jag av att han pussade mig i pannan innan han gick. Det är ju bara för himla gosigt.
(eller så är det jag som är blödig, för att jag känner mig speciell och älskad när jag blir kysst på det sättet)

Annars? Well...
Not much to talk about.
Saknar en hel del personer. Har drömt om en massa konstiga saker på sistone.
Helt snurriga drömmar.

Men men... det kan ju ha att göra med att jag är snurrig... vem vet? :P
Nåväl... Nu vet ni vad som händer i mitt liv... Dags att uppdatera era egna bloggar? :P

Puss och kram
1 Mamma:

skriven

Tack för DIN uppdatering och för den fina piken! Kram på dej iaf! :) <3

2 Lillan:

skriven

Haha...kul kommentar Bibi....

Inge vidare att vara sjuk. Många som e dåliga nu men jag har klarat mig...än så länge. Krya på dig...! Kusin Jocke har haft runt 39 i feber över en vecka. Lunginflammation konstaterade doktorn idag....

Pussa Harley på benet från mig...:)

Kommentera här: