Det där med att lägga in bilder här är inte riktigt min grej

Men det kan ju vara kul att lägga in någon någon gång ibland.

Inte den här gången dock.
Igår var det Norges Nationaldag och gissa om jag tänkte en massa på mina vänner och hur det var i Oslo förra året.
Helt galet var det.

Nu sitter jag och njuter av kaffe med mjölk och en jävla massa socker, så som jag brukar vilja ha det.
Gissa vem jag tänker på då?
Skulle kunna vara Azalea. Och det är det också.

Jag har ont i kroppen idag. Varför dyker träningsvärken upp två dagar efter träningspasset på mig för?
Eller det började lite igår, men idag gör det ont på riktigt. Ser ut som... det ska vi nog inte gå in på... när jag går..
Så roligt det ska bli att gå ut med hunden om en liten stund... (när kaffet är slut och bloggen skriven)

Ikväll har Martin tvättid. Gissa vad vi ska göra mellan alla vändor upp och ner till tvättstugan...
Vi ska träna. Jag kommer dö.
(men jag ska försöka låta bli... att dö alltså)

Nu ska jag ägna mig åt kaffet och morgonsysslorna (som brukar innebära att diska det som inte blev diskat igårkväll, HEJA MIG!)

Martin ser lika dum ut varje gång disken är klar när han kommer hem, men han är ju så trött att jag tycker han förtjänar att slippa.
Dessutom blir jag ren under naglarna. :)

Kaffet var det ja. Puss och kram

Kommentera här: