Vänta... sa jag att jag är übertrött också?

Det är vid såna tillfällen jag, mellan jag skriver protokoll och mailar, har msn-samtal med mina nära och kära för att hålla mig vaken, kan skriva saker som detta:
(det är för övrigt jag som är flickan från främmande vidder)

Flickan från främmande vidder säger:
haru bajjat änn???

The Liander säger:
yeas

Flickan från främmande vidder säger:
Gick det bra?
Vilken färg hade det?
Var det flytande eller fast?
Gjorde det ont?
Kunde du se vad du ätit?
Tittade du på det?
Fastnade det på pappret?
Sade det plopp när det åkte ner i vattnet?

The Liander säger:
e det nån som e övertrött lr

Flickan från främmande vidder säger:
Vadå?Jag undrar ju bara! Herregud! Får man inte ens fråga hur bajset ser ut nu för tiden?!!



Eller detta, mellan mig och Ida:

Flickan från främmande vidder säger:
Alltså... en kebabtallrik på grillhouse skulle fanimej inte sitta illa på rumpan nu!

Prinsessan <3 Prinsen - Den 21/1-2010 säger:
jag e trött.. skrattar åt dig/med dig så jag börjar gråta

Flickan från främmande vidder säger:
Stackars Ida...
Små djur dör ibland

Prinsessan <3 Prinsen - Den 21/1-2010 säger:
Det hade inte de va.. det kan jag förstå. det var jag sugen på igår, men fick Donken istället
Jag vet att dom gör de..

Flickan från främmande vidder säger:
Det behöver du inte gråta för
Det kommer nya kaniner
Speciellt om man stoppar fler än en i samma bur...

Prinsessan <3 Prinsen - Den 21/1-2010 säger:
Nej jag lovar.. ska sluta gråta.
köper du nya till mig då?

Flickan från främmande vidder säger:
Kaniner?

Prinsessan <3 Prinsen - Den 21/1-2010 säger:
Aa eller något..
Heh

Flickan från främmande vidder säger:
Tror du man kan köpa dem för post it lappar?Eller tuschpennor

Prinsessan <3 Prinsen - Den 21/1-2010 säger:
Klart.. haha.

Flickan från främmande vidder säger:
eller potatismos?
med korv
och gurka
Fast tomat är godare!

Prinsessan <3 Prinsen - Den 21/1-2010 säger:
Fråga om du kan få bidrag av din arbetsgivare för att köpa kanin till mig.
Ne inte för mat..
Men det hade varit väldigt lätt om man kunde det.
va mycke saker man kunde köpa för mat..

Flickan från främmande vidder säger:
Ojdu... Vilket svar det lär bli: Såklart kan du få det lilla vän, här, ta en miljon eller två... vad kan en kanin kosta... inte så mycket heller. och Ida måste ju ha den allra bästaste kaninen med alla madonna tillbehör och britney spears senaste parfym

Prinsessan <3 Prinsen - Den 21/1-2010 säger:
hahahahhaahahhahahha

Flickan från främmande vidder säger:
Oj... dog den kaninen också? Nu drar jag snart å käkar

Prinsessan <3 Prinsen - Den 21/1-2010 säger:
okej då vet jag det.. det är fullt tillåtet.

Flickan från främmande vidder säger:
Sicken tur jag har... var lite orolig där ett tag... att jag inte skulle få liksom
För jag tycker det är så himla snyggt med vitlöksdressing mellan skinkorna

Prinsessan <3 Prinsen - Den 21/1-2010 säger:
du förtjänar det

Flickan från främmande vidder säger:
Vitlöksdressing mellan skinkorna?

Prinsessan <3 Prinsen - Den 21/1-2010 säger:
Va??
Nej.
Mat

Flickan från främmande vidder säger:
Jag sa ju att det inte skulle sitta fel med en kebabtallrik på rumpan...eller var det inte dig jag sa det till?

Prinsessan <3 Prinsen - Den 21/1-2010 säger:
Du e ju helt lost in space idag jenny.. men vet du va... tycker om dig ändå. :)

Flickan från främmande vidder säger:
Phew!

Prinsessan <3 Prinsen - Den 21/1-2010 säger:
[14:24:45] Flickan från främmande vidder säger:
För jag tycker det är så himla snyggt med vitlöksdressing mellan skinkorna

Flickan från främmande vidder säger:
Ja... är det inte det?

Prinsessan <3 Prinsen - Den 21/1-2010 säger:
men jag sa att du förtjänar att få mat i magen
Jovist., alltid vettu.

Flickan från främmande vidder säger:
Tänkte väl det, jag har alltid fått höra en massa om mitt mode... Men oj Jenny, har du pomme frites i näsan? eller ojdå, har du ketchup över hela ansiktet? eller oj, det är ju värsta vita fläcken på din jacka...Fina komplimanger det du!



Det enda jag ändrat är namn...

Nu ska jag äta faktiskt. Innan jag retar gallfeber på både gråstenar och deras gräshustrur...

Kommentera här: