Välkommen hem Matte!

"Jag har bakat pizza till dig, med rester från gårdagen... "

Min hund var inte lika tjoho-hopp och skutt glad som han brukar vara när jag kom hem idag... Tänkte inte så mycket på det först... Han hade planerat en liten rolig kom hem aktivitet till mig.
Det var bara att sätta sig ner och skrubba mattan i vardagsrummet ren från de två oätbara pizzorna.

Tack för den du, hundjävel!
(ja, jag älskar min hund. Hoppas han är bättre i magen nu)

Jag har virat reklampapper runt de hund-dekorerade kanterna han valt ut, så de blir torra och luftas från golvet samtidigt.

Tönt-hund.
Kunde du inte bakat pizza på köksgolvet istället? Det är lite lättare att städa upp där.
Nåja... jag ska inte klaga (så mycket)... det var ju ingen ryamatta åtminstone.
Eller någon handgjord indisk dyrbarhet.

Annars då? Jovars. Har jobbat på som en toka idag. Så jag får ledigt på fredag. Och det får jag!
Så jag är ledig på fredag! Tjohoooo.
och lördag. TJohoooo
OCH SÖNDAG!

Det ni! Slå det om ni kan.

Och mitt körkort har kommit nu! :)
Så jag ska åka och hämta det när Martin kommer hem!  Spännande.
Grattis till mig.

Det var nog allt för nu.
Bajdie bajdie.
1 Mamma:

skriven

Inget är som en pizza på fel ställe, jag vet! Har också sådant djur! Vet inte om det är(har varit)ditt? Det är länge sedan nu, men det har hänt! Kram och ha en underbart skön helg, jag jobbar hela helgen!

Kommentera här: