Sitter...

HEMMA!? och bloggar denna gång!

Nu serni... Nu har jag faktiskt matchat mitt internet med en dator! :D
Så detta inlägg blir skrivet på min nya Asus laptop!
Så kan det vara... har tänkt köpa en dator länge, och äntligen är det verklighet!
Nu äger jag en! :)

Är riktigt nöjd.

Nog om den.
(för en stund i alla fall)

Så för att fortsätta mitt inlägg med något helt annat: Jag tror jag är förföljd av grannar som tycker om att ha ljud för sig...
(japp: SÅNA där ljud som resulterar i en unge av ett eller annat kön efter nio månader)
Kan inte avgöra om det var mest spännande att jag hade gäster här när det gick igång där uppe eller att det faktiskt hördes så mycket att det gick att spela in och blev hörbart... :S

Hur som helst... nu när jag kan så tänkte jag bjuda på lite bilder...

(det finns en massa roliga funktioner på webcamen...)

Och så vidare... :S
Som ni ser har jag haft ganska kul med den! :)

Nu ska jag återgå till annat... :)

Puss och kram på er

1 mamma:

skriven

Fina bilder lagom till halloween! Kram

2 Della:

skriven

jaaa...nu kan vi skype a!!!!

Kommentera här: