Idag är det måndag i mitt huvud...

Och det känns som om jag har hela veckan framför mig.
Men så kollar jag i kalendern, och den påstår att det redan varit både måndag och tisdag.
Var tog de dagarna vägen?!

Det återstår att se...
Igår var jag ute på min underbara skola igen, och pratade lite med några projektbildare.

Det var också trevligt naturligtvis.
Sa jag att jag var på förebygg.nu och att de tyckte jag skulle börja spela innebandy på måndagar... ?
Sa jag att jag tvekade till det?

Sa jag... att... jag ska gå hem alldeles straxt, för jag har 61 timmars komp jag behöver ta ut, helst innan jul?

Sa jag hur trevligt det var att ha Linda och Emma hemma hos mig?
Eller hur glad jag är för att jag betalat av min skuld?

Eller att Marianne träffat Martin, men Johan har missat det?
Hahaha!

Eller att jag blivit avrådd från att äta okända svampar på grund av de där fjärilarna på armarna...?
(Det var en Hammerin som gav mig det rådet)
(får skylla på att det inte var jag som lagade maten)

Eller hur glad jag är att jag har vänner som bor så nära mig?
Eller att jag pratat en stund med Henrik?
Att min hund ska följa med mig till Göteborg den 2:a januari?

Nej jäklar!
Nu ska jag gå hem.
Fast först ska jag spränga toaletten! Det var fasligt vad bajsnödig jag är!

Prutt och kram på er!

Kommentera här: