Ovanligt ont i baken!

Fine.

Jag är en gris. Mitt namn är tydligen Rose, och jag har ont i röven! Igår cyklade jag för första gången på öh...
Jag vete sjutton när jag cyklade sist...
Körde ju bil senare än jag satt på två hjul... eller ja, inte nu, men ändå...

För Martin har haft vänligheten nog att ge oss en cykel! :D
Men cykeln var inte gjord för min rumpa på något vis.

Och det är inte så välasfalterat i Oslo. Det var nästan så man behövde operera bort sadeln från arslet på mig när jag skulle gå av, och idag kan jag knappt sätta ena foten framför den andra. Jag cyklade inte så långt, men sadeln har en oerhört opraktisk likhet med sten när det gäller hårdhetsgrad, och det är inte det bekvämaste underlaget att skumpa upp och ner på.

Jag gillar att cykla, men det dröjer nog i alla fall ett tag innan jag rider den tvåhjulingen igen.

Idag har jag packat.
Ska till Larvik om en timme.
Sen har jag fullt upp till slutet av Juni.

Schema:
söndag: kommer hem från Larvik och får besök som ska stanna ett tag
måndag: Har besök
tisdag: Åker till Sverige.
onsdag: Arbetsintervju i Göteborg, och sen tillbaka till Oslo
torsdag: Jobba och planera det sista inför kursen i Finnsnes, får nytt besök och packa
fredag: hålla kurs i Finnsnes
lördag: Kurs
söndag: kursavslutning och åka hem.

måndag:
Hmm... Nästa kurs är på fredag. Planera kanske?
tisdag: Kontoret
onsdag: kontoret
torsdag: kontoret och packa.
fredag: Packa och resa till Larvik för att hålla kurs.
lördag: Kurs
söndag: Kursavslutning och hemfärd.

Måndag: jadu.. säg det...
tisdag: Samma här.
onsdag: exakt
torsdag: Packa inför Lindås
fredag: Åka till Lindås.
lördag: Lindås
söndag: Lindås...

Så. Nu vet ni det.
Mycket upptaget framöver.

Något annat ni vill veta?
Att jag tycker illa om yoghurtförpackningarna här till exempel?
För när man väl kommit så långt att man kan stoppa ner skeden och börja äta har hälften hamnat på tröjan för att det är tryck i burken, så halva burkfan är tom.

(Ja, jag måste ju klaga lite, så jag fortfarande går under benämningen gnällälg och slipper utsättas för något nytt dumt smeknamn)

Nej... Nu är det dags att pysa.
Älskar er!
Ska bli kul att se hur det går vägen med arbetsintervjun!

Puss och hej!

Kommentera här: