Dumburkar och otekniska älgjävlar ska inte vara på samma ställe

Min dator är dum.
Den vill inte som jag.

Min telefon fungerar. Den blir testad varje morgon just in case... (klockan var väl kanske halv åtta i morse)
Min mp3 fungerar också bra.

Jag fungerar inte som jag ska heller.
(kan vara så att jag fått för lite sömn, för mycket motion och lagom arbete <--- så länge inte datorjäveln dumpar det i cyberrymden eller någon annan jävla stans det inte hör hemma)

Okej, dags för mantra:
Du ska till sverige snart... du ska tilla sverige snart... snart snart... till sverige... David är där... Sverige... kramar.. sverige...Du ska till sverige.

That's what's keeping me up and running right now.
Det, och faktumet att Jimmie faktiskt nominerar mig till FS i UNF.
Jimmie och tre till. Galet!
Ni är sjukt fina!

kramar om hårt, och återgår till arbetet... Facebook... Msn... Whatever... Same shit, different name... :P

Kommentera här: