ledig dag... på kontoret.

fattar det inte... Idag är jag ledig...
Och kunde inte låta bli att kika in på kontoret... efter en trevlig eftermiddag på aker brygge.

And somehow visste gubbjäveln var jag var också.

Idag har jag köpt lite stuffs I needed, som ett headset, hörlurar till datorn och så vidare.

Förresten hade jag hjärnskakning förra veckan, men det kan vi ta mer om en annan gång...

Nu ska jag på möte med Oslo lokallag

Pöss
1 Eivind M.:

skriven

Sålenge du ikke begynner å komme innom når du har fri på lørdager og søndager, så skal det vel gå greit.. ;)

2 Miriam:

skriven

Hey jenny!

cannot understand anything but linked you up!

Many kisses (also to Azalea),

Miriam

(my blog-adress: www.mikasblog.de)

3 Patrik:

skriven

Jag kom till kontoret på lördagar och söndagar=&



Kommentera här: