Fyra dagar senare...?

Oj oj! Jag har varit i Harstad.
Det var långt härifrån.

Och kul.
Jag sjöng singstar... Toxic av Britney Spears... med Martin...
Det köptes öl.

Jag såg Gotland...
Det var liksom bland det första som hände... Vi vandrade in på Peppes Pizzeria i Harstad.
Där stod jag och väntade på pizza... blicken vandrade mellan menyer och fat med bestick... servetter och sånt man behöver för att äta pizza...
Sedan började mina ögon söka sig uppåt väggen...
En svart tavelram...
Svarta linjer... mina ögon följde dem ända till jag skrek till. Den konturen hade jag sett förut.

OCH JAG VÄNTADE MIG INTE ATT FINNA DEN PÅ EN TAVLA I EN PIZZERIA I NORDNORGE!

Made my weekend.

Sen blev det måndag... Och jag tänkte att nej... Inte kontoret... Så jag lät bli.
Tisdag... tänkte jag likadant... inte kontoret...

Och upplevde en av de roligaste dagarna i mitt liv.
Jag

Oslo är en skojig stad! =)
Jag har sett skriet, och tavlor av monet, picasso, Van gogh... Peter paul Rubens... Och herrejäklar...  Jag har flugit också!

flyger

Men det krävdes några försök:
flygförsök flygförsök flygförsök flygförsök flygförsök

Ja just... jag blev nästan uppäten av en förhistorisk hund som vägrade sitta också...
rex

Han var liksom rätt okej från början...

ja... igen


men det manliga könet ändrar sig ju som bekant hela tiden...

uppäten

Men jag hann i alla fall hälsa på släkten först...:
Släkten Släkten Släkten

Tror det går att klicka på bilderna och se dem större...

Och kom inte och säg att jag inte har humor:
humor

(det här är vad som händer när the umbilical mamasita är ute och går med frugan och kommer på att hon faktiskt saknar någon)

Summary: I had a really nice day yesterday :P

Vi hörs säkert.
Puss och kram på er!

Kommentera här: