Bring it on för fan!

Okej.
Jag har bekymmer. Stora och små.
Det har vi alla.

Men nu har jag gått in i fightmode...
För nu blir jag knivhuggen.

Trasig Tyst Kärlek. de tre orden kommer så väl till pass; min älskade familj.
Ställer ner fötterna och tar mark.
Allt snurrar, men jag står still.

Jag vet vad jag vill.
Nu ska jag snart föreläsa. 40 föräldrar ska lyssna till min historia.
Det ska jag imorgon med. 80 föräldrar ska göra samma sak som ovan.

Jag gör nytta.
Rough day?
Jag vet inte.
1 raukan:

skriven

ÅÅh Jenny, jag hinner inte med att läsa här märker jag.. Men du ser ut att vara omringad av kärlek och det gör mig glad! Hoppas jag har tid att stanna upp och skriva mer någon dag.. Mycket i det här livet.. Hoppas allt är bra med dig, du reder dig bra, tösen.. :) Krama till Oslo!

2 Marita:

skriven

Lykke til Søte :)



Kommentera här: