Vad har jag egentligen gjort på Wendelsberg?

Ja... Jag var på höstfest... Eller jag såg till så Avril Lavigne fick komma på höstfest på wendelsberg...

Höstfest

Där dök Bluesbrothers också upp... Och försvann... sen blev det teaterfestival här och då fick jag se dem igen...
Luriga grabbar det där...

Bluesbrothers

Så var jag på bal... Helt underbart! Dansade hela kvällen...

Bal...

Och innebandyturneringen gick bra... Här är jag och Ulrika!

Innebandyturnering

Ska inte glömma vårfesten heller... jag var torr i halsen efteråt... Men jag kan inte påstå att jag hade lite att göra... festen förflöt riktigt bra... En av de bästa fick jag höra! =)

Konferencier

Tack för visat intresse...

Vad har ni gjort? Puss och kram
1 dulldull:

skriven

ja jag har oxå gjort allt dedär på Wendelsberg.... =) eller så kanske inte...*hihi..* Jag har längtat efter dig och jobbat samt tat hand om familjen och jo flyttat... skrev jag att jag har saknat dig =) ha de bäst töjsen så ska jag leka me dig när du kommer hem igen =D

Kommentera här: