Jag vet hur det känns, när broar till tryggheten bränns

Låt mig bryta ihop idag, så jag kan gå vidare imorgon!

Idag känner jag mig halv, trasig, söndersliten, ensam, lycklig och ledsen!

Jag vet att jag ska till Norge, och det ska bli kul.

Men när Robin sjöng om vad som finns under askan brast jag.
Jag gick av på mitten.
Mina ben gick ut genom dörren och hjärtat satt kvar och lyssnade och brände sönder mina tårkanaler med stora salta droppar.
Jag grät, och det tog aldrig slut.
Och det blev inte bättre när David sjöng.
Att regndroppar faller som tårarna gör
Det rår inte stjärnorna för...

Jag är så ledsen idag,
Mitt älskade hem! Nu går det sönder i molekyler.
Så känns det.
Älskling jag vet hur det känns, när broar till tryggheten bränns.
Det är brännt nu.
Så känns det.

Men jag kommer tillbaka. Låt mig bara få bryta ihop idag, så jag kan få gå vidare imorgon.

Hejdå klassen! =(
Jag älskar er

Hejdå vänner.
Aldrig utan er. Min nya familj!
Tack för att ni finns där.
Fan.
Just nu är det jättelångt till Norge!

But I´ll get over it.
men just nu är jag trasig.
1 Linda:

skriven

Jenny!!! Nu gråter jag.

Kommentera här: