Go with the flow... Putt i Lummu- Gutt u ha!

Så... jag gåddade med flödet...

Först tänkte jag åka med in till stan och dansa... sen bestämde jag mig för att inte göra det.

Fem sekunder innan Emilia och Linda gick ändrade jag min uttänkta bestämmelse igen. Jag åkte med.
Har nog aldrig bytt om från mina mjukisbyxor så fort innan.

Inget smink blev det... funkar bra ändå, satte i ett par öronhängen och sen SPRANG vi fett med skittabsolutfort!!! Vi hann också... och fick vänta på bussen. Eller nej föresten ,det var inte riktigt så... vi sprang, och under tiden tog jag på mig lite kläder... typ tröja och sen jacka och så först när vi var framme vid bussen satte jag ju i örhängen! (ber om ursäkt för förvirringen) Men det gick så fort... Fem minuter innan var jag ju i mitt rum och skulle inte med...

Men spårvagnen missade vi, så det blev lite dyrare...
Men jag hittade en tia på golvet när jag pröjsat, och sen en enkrona och ett harley davidsson plektrum...
Putt i Lummu- Gutt u ha. ;P

Nu ska jag SOVA.. .eller nått.

Puss och kram sötnosar.
1 Anonym:

skriven

Vi sprang fortare än vad jag någonsin gjort på gympan då jag sprungit in Robert i väggen. Vi sprang snabbare än vinden. Vi sprang snabbare än springet själv! Vi sprang snabbare än Spring Johnny! Och ännu snabbare sprang vi när ni hade tagit ut pengar på två minuter och vi lyckades hinna med spånkan. Det var snabbt, kan jag lova. My god, jag har fortfarande inte fått normal andning efter det. Pust.

Kommentera här: