Jag tror jag blir tooookig!

Vem ringer idag om inte mamma?!

Vad har hon att säga tror ni?

Kommer jag att flytta imorgon? NOPE!
Det råkar ju vara så att de ska reparera där nu, och ett tag framåöver... det kunde de gärna fått kläcka ur sig lite tidigare!

Så var det med den saken!
Nåja... det verkar lösa sig iaf...

Kanske kan fixa ett annat ställe hos min andra b-kusin... har bott där också förut.

Men jag hatar när det blir så här...

I`ll probably live through it anyway...
1 mamma:

skriven

Älskade ängel! Hur gör man för att uttrycka sig på ditt sätt? Du skickar hur mycket som helst. Jag kan läsa mellan raderna. Vi har sökt på andra ställen också, utan napp. Du är tuff. Hoppas på Göteborg. Det ger ett andrum, och en utbildning. Tänker mycket på dej+att vi älskar dej. Kram/Mamma
P.S. Det går bra hos Ralf. (Två möten i sommsr.)

Kommentera här: