Helikopter for the win... I guess.

I förrgår åkte jag helikopter! Det är väl rätt ascoolt?!

Jag tyckte det... Det var en aning läskigt dock...

Igår åkte jag ut till Philips student i Donner... Oj... Han blev nästan glad att se mig... Not.

Tur att jag fick besked från Wendelsberg igår också... Annars hade dagen nästan varit waste of life.
Vad fan pysslar han med?

Nåja, nåja...

JAG SKA TILL WENDELSBERG!!!

OCH jag ska åka helikopter igen, fast bli vinschad... Hänga i en vajer nedanför och bli upphissad...

Nu ska jag fylla i resten av alla ansökningspapper och skicka in det... Sen blir det Bye Bye Gotland ett helt år.

Ha så skoj Motherfuckers...

Positivitet is the shit. And I´ll just sail away from you...
I promise I´ll get back again... I Love You!


Nej... NU ska jag... hitta på något med någon... får se vem det blir...

Jag är värd ett bra liv. Don´t try to make my life a bad one... And if you did... well then... don´t blaime me if You fail.

Hejdah!

1 Towe:

skriven

Åh grattis! Och välkommen till andra sidan sverige! Kram

2 Robert:

skriven

Grattis till Wendelberg!
Det förtjänar du, hoppas att allt går bra!

3 Charlotte Bjuhr:

skriven

Hej Jenny, jag sitter och surfar runt allmänt och kom på att jag skulle få din msn adress (som vi pratade om på bröllopet) men eftersom jag sällan pratar med Stefan så har det inte blivit av. Men så hittade jag dig här... hoppas att du mår bra. Min Msn adress är: [email protected] "adda" mig om du får lust. Hälsa Noren och resten av familjen, Kram Charlotte

Kommentera här: