Säger inte det allt?

Postat av: Nutten!

Kommer sakna dig a lot sis! Som vanligt kommer man inte på det förän det är för sent! :(
Tänker på dig...!
Sisters for ever!


 

Älskar dig syster! Saknar alla vänner! Ni är så jävla bäst! Jag har ett postfack här på skolan jue! Fyll det! =P


 

Philip Löf Nyqvist. Hanna. Della. Emelie. Clara, Alice... men vad fan... om jag ska skriva upp någon...  den listan kommer bli sjukt lång. Jag saknar er. Alla faktiskt! Älskar er så fruktansvärt mycket. Hälsa gärna på mig, men hör av er först, så jag inte är bortrest...

Igår lunchade jag... Med Raukie! Sushi... Säger det er nått? Rå fisk... Idaaaaa!


 

Skönt att se ett bekant ansikte! Puss på er!


 

 

1 raukan:

skriven

Fniss.. Men du fick i dig nästan allt! :) Idag ska jag äta sush igen! :)

2 mamma:

skriven

Surströmming på verandan i går kväll med pappa och ett glas mjölk är godare. Kram på dej.

3 Nutten.:

skriven

Tihi!
Hoppas du har det bra där borta sis!
*saknar*
Kramar i massor!

Kommentera här: