Fyndigt i min värld.

Hej där igen... Nu sitter jag på Hau i mitt gamla barndomshem...

Har fått praktikplats nu, så vad jag främst behöver är en lägenhet... Och så söker jag naturligtvis jobb över sommaren också... även om jag har fyra veckor som teaterledare och en vecka på kongressen.

Till hösten drar jag förhoppningsvis på äventyr till Göteborg. Har sökt en utbildning på wendelsberg! Så där blir jag i minst ett år förhoppningsvis!!!


Skulle kolla bloggen och se om det kanhända var någon som läst och kommenterat mitt förra inlägg... Där stod tre underbara vänners ord och väntade på mig... Så jag blev jätteglad! Då spelade det ingen roll att det här också stod där:


Postat av: .......

hee....


2007-apr-10 @ 21:56

Postat av: .......

hee....jo just de.... skyll di själv


2007-apr-10 @ 22:07

Postat av: rappakalja

hee.... synd om dig, det enda som de är synd om är ditt ego....


2007-apr-10 @ 22:12

Undrar om jag känner människan i fråga... Vem du än är och om ditt syfte var att slå mig i magen så missade du... Det enda som hände var att jag blev arg och undrade lite hur du tänkte, samt vem du var. Egentligen är du inte ens värd att ta upp här, men eftersom du lyckades få mig rätt arg måste jag göra av ilskan någonstans. Men nu är jag klar. Nu tycker jag mest du är skrattretande... Hör gärna av dig igen om du har lust. Om du vill kan du alltid tala om vad du heter också. Det är helt okej om du vill fortsätta boosta ditt ego genom att försöka förstöra mitt, inte för att jag tror du kommer lyckas, men det är helt okej att ge det fler försök om du vill... jag finns alltid här för dig med =)


Var på bröllop under påskhelgen. Det var jättefint! Jag och Nutten hade jätteroligt! Så fick vi träffa vår söta lilla brorsdotter Moa också... Sååå Söjt!
Så var det en annan sak... Brorsan lade fram det så här:
"Du, förresten... min polare tyckte du var snygg.. Han sa att du var precis hans typ av tjej..."
Blev rätt förvånad, men glad.
Han kom och snackade med mig senare på kvällen... En ganska blyg kille... Men såg hyfsat bra ut...

Du får la hälsa honom om du snackar med honom brorsan... För jag lär inte träffa honom på ett tag, om än alls igen... =)


Jag kanske inte är färdigdeppad, men jag är defintivt på väg upp

Tack vare alla underbara vänner och syskon jag inte såg. Jag älskar er. Jag har hittat mig själv! Den positiva delen!

Imorgon ska jag till socialen och samtala lite om min framtid...

I övermorgon ska jag upp till den sista delen av kamratstödsledarutbildningen. 

På måndag börjar min praktik. Fram till sommaren!

I maj ska jag troligen på stimulanskurs.

I juli ska jag jobba på kongressen.

Så ska jag jobba som teaterledare under fyra veckor också.

Hoppas jag hinner träffa Philip en del innan jag sticker från ön. Han är en upptagen kille han. Nåja. Jag vet ju att vi ses igen. Du har ju lånat ut din kudde! Den luktar himla gott! Och för övrigt håller jag ett öga på dig snygging! :P

Vill träffa alla mina vänner innan jag (förhoppningsvis) :P sticker egentligen!
Kom gärna och hälsa på mig på wendelsberg om jag kommer in där!


Så vill jag tacka Dig för att Du finns.
Och tack för att Du finns Syster
Och tack för att Du finns Bror
Och tack för att Du finns min Vän
Jag älskar er.
Även om jag visar det på konstiga sätt ibland.


Du som läser mig som en öppen bok... Du är en underbar människa! Dig kan jag göra vad som helst för. Dig kan jag kyssa i mina drömmar. Dig kan jag bara hålla i handen och nöja mig med det. Dig kan jag dö för. Dig kan jag klättra över Mount Everest och dyka ner i Marianergraven för. Dig kan jag krama om nätterna och hoppa över stup för. Dig kan jag släppa inpå livet och tala om allt med. Dig litar jag på och skulle du be mig skulle jag göra vad som helst för dig. Det kanske du redan vet...
Men vet du en annan sak?
Jag kan göra allt det där för min egen skull också.


Jag lever inte för någon annans skull än min egen!

Och tack vare Er alla har jag insett det!

Philip, Lille Skutt, Hanni Bunnie Boy, Hanna, Josefin, Stefan, Tette, Ida, Maria, Syster, Nutschki Kapruttschki, Nutten, Elinörth, Nörten, Hingit, Fredrik, Bror, och sist men inte minst DU. Du som inte ens behöver en manual nedskriven för att kunna läsa mig. :P
Jag vill inte glömma resten av er, så därför säger jag som så att de som känner sig delaktiga tar åt sig och ger sig själva världens största kram från mig!

EN extra tanke till människan som läser mig som en öppen bok. Ta väl hand om kunskapen. Vänd den inte mot mig nu när jag är på väg upp! Men gör mig gärna uppmärksam på mina brister så jag kan rätta till dem. Du är underbar! Finns så mycket jag vill skriva om dig, så mycket fint, men om jag gjorde det skulle det tolkas så fel... Troligen inte av dig men i alla fall...


Jag älskar er!

Nu ska jag sniffa kudde!

C ya all!

JAG ÄLSKAR DIG! Be so Sure! Ta åt dig, vem du än är...

Och för övrigt måste du vara bra trött i ögonen nu... skrev visst ganska mycket denna gång! Bye 4 now.
1 Sara:

skriven

Hej, det låter som om du mår bättre nu. Det är jag glad för! Hoppas att allt går bra och att det blir som du tänkt dig. Frank tyckte att jag skulle komma ner och hälsa på i sommar, kanske gör det om jag har råd. Om inte så syns vi på kongressen, även om jag inte är ombud. Ska bli kul och se om det är lika lätt att förstå vad du menar då ;) Ta hand om dig! Se det positiva i allt och njut så mycket du kan! Kram

2 yenny:

skriven

Halkade in här nyss och började läsa lite!
Tycker du verkar jättegullig, och de elaka kommentarerna är inte om dig, snarare om någon annans destruktivitet. Kram! /hemsebo

Kommentera här: