Bil till salu!

Om du läser min blogg, ja då vet du garanterat att jag köpt ny bil. Lyckliga jag har gjort en bra bilaffär, men.. Det är väldigt onödigt att ha tre bilar när man bara är två personer.

Så... Jag har en till salu.

Vad är det då?
En Gotlandsägd Toyota Corolla av sedan modell från -87.

Vad har den då?
Eltaklucka,
Nytt batteri
Nybesiktigad och skattad.
Sommar och vinterdäck.
Stereo med mp3 funktion och högtalare 6x9"

Annat smått och gott, värt att veta:
Bensinsnål, drar mellan 0,5-0,7 liter / mil
Billig att äga
Har varit en superbra förstagångsbil.
Blir varmt fort
Ingen har rökt i bilen.

Hur ser den ut?
Tja... så här:

Till salu!

till salu 3

Till salu 2

Inuti då?
Take a look:

till salu 5

till salu 4

Vad vill jag nu ha för den?
Har hört mig för lite vad folk har kunnat tänka sig att ge... De flesta säger mellan tio och tolv tusen, men har även fått höra 15.000 Blev jätteglad åt att höra det... men jag vill få den såld också.

Mitt pris, och anledning:
10.000:- (eller högstbjudande)
Det är inget fel på skicket på bilen. Den är gammal, och som sådan har den rullat sina mil.

Om du har frågor:
Jag finns att nå via mail:
[email protected]

Kommentera här: