Mina älsklingar tillsammans

Mina älsklingar tillsammans

Så söta de är... Mina fina två älsklingar. Släppte Harley lös på ett änge i Grötlingbo.... Vad han kan springa. Man har inte en suck av en chans att hinna ifatt. Men visst kom han när man ropade... I alla fall om man hade en korvbit i handen. =)

Ja Jocke, jag var hes, och folk ringde till mig hela dagen... däribland Monica... Hon hörde inte ens vem det var som svarade. När folk väl kommit fram till att det verkligen var jag som svarade ställde de bara ja eller nej frågor i stort sett. Mamma sa till mig att vara tyst, så pratade hon istället. Om honungsvatten, varm mjölk med emser i, buljong och andra varma drycker.

Är inte riktigt helt frisk än, men hurtig som vanligt, och vägrar inse att jag ska ta det lugnt. Brukar resultera i grymma hostningar på natten! Och denna grymma värld! Varför i hela fridens namn skapade gud fullmånen? Jaja, det är mörkt på natten, men tänk på mig då.

Jag tror jag har varulvsblod i mig... är säkert uttunnat nu, var väl nån i min släkt under 1500-talet som blev biten och förökade sig och så ligger väl jag under den linjen. Jag kan aldrig sova lugnt eller länge de nätter fullmånen är på språng... varierar mellan tre och sex nätter i rad utan mer än ett par timmars sömn. Är jättejobbigt... KAn jag bevisa att det har med fullmånen att göra?

1: Fullmånen har kapacitet att få hela hav att röra sig.
2: För det mesta fattar jag inte varför jag inte kan sova klokt, förrän jag tittat ut genom fönstret. Eller sett i en kalender. Det slår verkligen aldrig fel.
3: Nej, detta är inga bevis, men nog är jag misstänksam när det visar sig att jag de nätter jag sover oroligt har en rund ond cirkel dit varulvar riktar sina tjut om natten.

Det där om varulvar är bara ett skämt, men jag kan verkligen inte sova klokt om de nätter då fullmånen nalkas. Och de senaste nätterna har det varit hemskt. Inte bara för mig, jag ligger faktiskt jämte en älskling som får stå ut med hur jag vrider och vänder på mig fem gånger i minuten.

Visst är fullmånen fin? Ja, den är jättevacker. Men den stör mig utav *lär mig att inte svära*

Wow förresten! Dök upp jättemassor med ungar på hemse när jag hade junisgruppen igår. Åtta stycken!
De var jättegulliga, alla vi ledare fick varsin kram efteråt, många kramar blev det.

Nenny happy!
Nenny tött!

Kommentera här: