Harley och jag!

Ja tänk!
Nu har han varit här i fyra nätter. Vilken underbar hund! Han äter som han ska, och sover... linförigheten fungerar bättre och bättre... Tack och lov.

Min svarta lilla pärla. Han är det... the Black Pearl. Ligger och slumrar lite lätt i hallen... tänk om jag plötsligt skulle gå min väg... då vore han uppe innan jag hann ropa kom! Och hans fina päls är inte att leka med... så vacker så.
Var inne på en annan hundägares blogg idag. Hon hade en supergullig vovve. Men jag antar att ens egna alltid är den bästa.

Min mys-motor. Min Harley. Min svarta pärla
Han och jag. Häftigt... nu ska vi snart gå ut en sväng... men det vågar jag inte säga högt... då blir han helvild!
Vilka reflexer han har! Är jätteimponerad!

Jenny hjärta H, H som i Henrik. H som i Harley
1 Darkangel:

skriven

Många långa härliga promenader får du med Harley. :)
Pussa honom en gång från mig. Hundar ska ha många pussar!
Skönt att han sover som han ska.
Det är så underbart med hundar att jag kan hålla på i evigheter. Jaja!
Kommer fler bilder får jag hoppas!

Fin bild på dig med armbandet där det står "Kamp mot droger".
Fy fan för sprit, säger jag!
/D

2 Jenny:

skriven

Ja, hundar är bland det mest naturliga djur som finns. Såklart kommer det fler bilder. Kameran är snart full igen, dags att ladda över på datorn. =) Sen blir det fler bilder på nätet minsann!

Jepp, sprit är bokstavligen talat skit. *förbannar den av hela mitt hjärta*

3 aggiornare:

skriven

Stupore! Amo questo luogo!:))))))) http://www.usate348.org/aggiornare

4 virgilio:

skriven

Great site! Good luck to it's owner! http://www.bovso.org/virgilio

5 cavalli:

skriven

pagine piuttosto informative, piacevoli =) http://www.flryanair.org/cavalli

Kommentera här: